اخذ مجوز آلبوم بنیامین ۹۴ در دفتر موسیقی

































♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥

بنیامینی بودن یک اسم نیست !! یک هویت است

 ریتم نو:غلام علمشاهی " مدیریت شرکت آوای نکیسا " از تهیه‌کننده‌های خوش‌نام موسیقی کشور است که روز گذشته با بنیامین بهادری در جلسه معارفه دفتر موسیقی حضور داشتند. با علمشاهی در مورد حضورش در جلسه معارفه و همکاری با بنیامین صحبت کردیم.

 

علمشاهی که دوباره همکاری‌اش را با بنیامین از سر گرفته است در خصوص آلبوم ” بنیامین 94 ” که در آخرین روز حضور ارجمند در دفتر موسیقی مجوز گرفته است به خبرنگار ریتم نو گفت: آلبوم حدود ۹ تا ۱۰ قطعه دارد که تمام آن‌ها به‌روز است، بنیامین همیشه در کارهایش یک نوآوری دارد.

 

تهیه‌ کننده آلبوم بنیامین ۹۴ در مورد نحوه ی همکاری‌ در این آلبوم نیز تصریح کرد:مثل همیشه ملودی کارها با خود بنیامین است و ترانه‌ها نیز از سروده‌های ”فرید احمدی” است و ”محمد مجرلو“، ”هومن نامداری” و چند دوست دیگر نیز در این آلبوم حضور دارند.

 

علمشاهی در ادامه در خصوص  کنسرت های  بنیامین بهادری افزود:در حال حاضر بنیامین برای تور کنسرت‌هایش به آمریکا سفر می‌کند و به امید خدا پس از بازگشت از این سفر در مورد کنسرت‌هایش هم‌صحبت خواهیم کرد.

 

وی همچنین ادامه داد:گمان می‌کنم آلبوم ” بنیامین 94 ” آلبوم موفقی باشد و امیدوارم با استقبال عمومی مواجه شود و تقاضا دارم مخاطبان، این آلبوم را به‌صورت ارجینال تهیه کنند چراکه میدانید کمر این صنعت شکننده است و باید به آن کمک کرد.

 



تاريخسه شنبه 16 تير 1394برچسب:,سـاعت 20:21نويسندهReyhan| |

sara